Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

KONTAKTY

Vše pro Oko s.r.o.
Sušilova 245/19
674 01, Třebíč
tel: +420 607 730 156
optika@vseprooko.cz
Otevírací doba :
po-čt : 8 - 18 / pá : 8 - 15

CENA DOPRAVY » Reklamace přepravy
Reklamace přepravy

 

Kupující, který není spotřebitelem je povinen překontrolovat a převzít doručenou zásilku, pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě zákazník nesmí podepisovat řidiči dodací list před důkladnou kontrolou zboží a to i pod obalem! (u krabicových - kartónových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu). V případě poškození zboží je nutné s řidičem sepsat ihned na místě škodní protokol. Na reklamace mechanického poškození výrobku způsobeného přepravou po podpisu dodacího listu nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce, reklamaci je nutno hlásit firmě Vše pro Oko s.r.o, se sídlem Sušilova 245/19, Třebíč , IČ: 29375011, zapsaná u Krajského soudu v Brně oddíl C, vložka 76642 do 48 hodin od převzetí zásilky.
Pro kupujícího, který je spotřebitelem, je doporučen obdobný postup, neboť může urychlit a usnadnit řešení případné reklamace vady vzniklé přepravou. Nedodržení uvedeného postupu však nemá vliv na možnost uplatnění práv z odpovědnosti za vady.

Pokud je zboží zasláno na dobírku, je řidič přepravce oprávněn převzít dobírku a převzetí peněz potvrdí na přepravním listu. Řádný daňový doklad z kontrolní pokladny a záruční list jsou přiloženy spolu se zbožím na obalu výrobku v průhledné obálce.