Kupující, který není spotřebitelem je povinen překontrolovat a převzít doručenou zásilku, pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě zákazník nesmí podepisovat řidiči dodací list před důkladnou kontrolou zboží a to i pod obalem! (u krabicových - kartónových obalů postačí pouze vizuální kontrola o neporušenosti a nepoškození kartonu). V případě poškození zboží je nutné s řidičem sepsat ihned na místě škodní protokol. Na reklamace mechanického poškození výrobku způsobeného přepravou po podpisu dodacího listu nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce, reklamaci je nutno hlásit firmě Vše pro Oko s.r.o, se sídlem Sušilova 245/19, Třebíč , IČ: 29375011, zapsaná u Krajského soudu v Brně oddíl C, vložka 76642 do 48 hodin od převzetí zásilky.
Pro kupujícího, který je spotřebitelem, je doporučen obdobný postup, neboť může urychlit a usnadnit řešení případné reklamace vady vzniklé přepravou. Nedodržení uvedeného postupu však nemá vliv na možnost uplatnění práv z odpovědnosti za vady.
Pokud je zboží zasláno na dobírku, je řidič přepravce oprávněn převzít dobírku a převzetí peněz potvrdí na přepravním listu. Řádný daňový doklad z kontrolní pokladny a záruční list jsou přiloženy spolu se zbožím na obalu výrobku v průhledné obálce.